Susisiekite info@maistasreklamai.lt arba +370 679 84191

Profesionalus SEO auditas

Užsisakę SEO auditą gaunate:

  • Kruopštų sąrašą klaidų, kurias reikia ištaisyti.
  • Sąrašą dalykų, kaip galima patobulinti esamą svetainės būklę pagal Google paieškos standartus.
  • Konsultacinę pagalbą su pavyzdžiais, kaip tvarkyti klaidas ir vykdyti patobulinimus.

Galimi svetainės patobulinimai ir klaidų sąrašas yra pagal naujausius Google atnaujinimus ir tendencijas.

Audito metu naudojami profesionalūs SEO įrankiai tam, kad tiksliai nustatytumėme Jūsų svetainės ar el. parduotvės būklę ir klaidas.

SEO auditas atliekamas 4 etapais:

profesionalus_seo_auditas

1. Parenkami raktiniai žodžiai, kuriuos efektyviausia kelti Google paieškoje:

  • Parenkami kiekvienam svetainės puslapiui po 1-2 svarbiausius raktažodžius.
  • Parenkami mažiau svarbūs raktažodžiai, kurie taip pat gali pritraukti potencialių klientų.
  • Parenkami raktinių žodžių variacijos ir sinonimai, kurių optimizavimas leidžia svetainei iškilti į TOP pozicijas pagal didelį kiekį raktažodžių.

2. Atliekamas svetainės vidinės optimizacijos auditas:

  • Naudodamiesi profesionaliais SEO įrankiais, nustatome svetaines klaidas.
  • Pateikiami patarimai, kaip pritaikyti svetainės turinio elementus pagal Google reikalavimus (taip pat Google Panda atnaujinimus):
    • Antraštėms.
    • Aprašymams ir straipsniams.
    • Nuotraukoms ar kitiems vaizdo elementams.
    • Audio elementams.
    • Vidinėms nuorodoms.
    • Soc. tinklų panaudojimui svetainėje.

 

  • Pateikiami patarimai, kaip pritaikyti svetainės struktūros elementus pagal Google reikalavimus:
    • Puslapių hierarchijai.
    • Svetainės žemėlapiui.
    • Nuorodoms.
    • Ir kitiems elementams.

 

  • Pateikiami patarimai, kaip pritaikyti svetainės techninius elementus pagal Google reikalavimus:
    • Greičio optimizavimui.
    • Mobilios versijos optimizavimui.
    • Ir kitiems techniniams darbams.

3. Atliekamas svetainės išorinės optimizacijos auditas:

  • Numatoma išorinių nuorodų strategija:
    • Kokį kiekį nuorodų optimaliausią įgyti kiekvieną ateinantį mėnesį.
    • Į kokius svetainės puslapius būtų efektyviausia paskirstyti išorines nuorodas.
    • Kokio tipo turėtų būti nuorodos.
    • Ir kiti išorinio SEO faktoriai, kurie užtikrintų sklandų svetainės augimą.

4. Atliekama svetainės konkurentų analizė:

  • Analizuojami konkurentų naudojami raktiniai žodžiai;
  • Analizuojama konkurentų vidinė ir išorinė optimizacija, stipriosios pusės.
  • Numatomos galimybės, kaip konkurentų stipriąsias puses pritaikyti kliento svetainėje.

SEO audito kaina priklauso nuo svetainės ar el. parduotuvės apimties (dydžio).

Valandos kaina 22 €. Į kaina įskaičiuojami visi mokesčiai, SEO įrankių naudojimas klaidų nustatymui, konsultacijos.

Susisiekite ir gaukite tikslią kainą greičiau nei per 24 darbo valandas.